Regulamin

§ 1. Definicje

  1. Akt o Usługach Cyfrowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2022/2065 z dnia 19 października 2022 roku w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE;
  2. Aktualizacja - aktualizacja, którą zobowiązał się dostarczyć Sprzedawca i która jest niezbędna do zachowania zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową sprzedaży na odległość;
  3. Regulamin - niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania Umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
  5. Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca indywidualny - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  7. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobom prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
  8. Sprzedawca:
    BUSINESS BUILD CONSULTING KATARZYNA JÓŹWIAK, tel. 509869416, sprzedaz@wwo.sklep.pl, NIP 7321916338,REGON 361938318. Adres siedziby: Zacisze 3,95-100 Zgierz.
  9. Sklep lub Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi: https://wwo.sklep.pl za pośrednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
  10. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych - umowa o świadczenie Usług Elektronicznych
  11. Umowa sprzedaży na odległość - odpowiednio umowa sprzedaży Towaru, umowa dostarczenia Usługi cyfrowej lub Treści cyfrowej, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  12. Usługa Elektroniczna - usługa elektroniczna w rozumieniu art. 2 pkt. 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  13. Użytkownik - osoba fizyczna korzystająca ze Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych.
  14. Towar - rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym.
  15. Usługa cyfrowa - usługa pozwalająca Konsumentowi na:
    1. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
    2. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi;
    3. inne formy interakcji za pomocą danych.
  16. Treść cyfrowa - dane wytworzone i dostarczone w postaci cyfrowej.
  17. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
  18. Elektroniczny formularz zamówienia - Usługa Elektroniczna udostępniania przez Sprzedawcę dla Kupującego w celu dokonania zamówienia.
  19. Elektroniczny formularz zwrotu - Usługa Elektroniczna udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego w celu dokonywania zwrotów; dostępny pod adresem https://wwo.sklep.pl/pl/returns-open.html.
  20. Elektroniczny formularz reklamacji - Usługa Elektroniczna udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna w celu składania reklamacji; dostępny pod adresem https://wwo.sklep.pl/pl/rma-open.html.
  21. Wysłanie zamówienia  - zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku "Zamawiam i płacę" traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego oświadczenia woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży na odległość.
  22. Konto - Usługa Elektroniczna umożliwiająca Klientowi zawieranie Umów oraz dokonywanie czynności, o których mowa w § 3 ust. 3.
  23. Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów - subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5.
  24. Produkty - Towary, Treści Cyfrowe, Usługi Cyfrowe.
  25. Produkty Cyfrowe - Treści Cyfrowe, Usługi Cyfrowe.
  26. Newsletter - Usługa Elektroniczna polegająca na dostarczaniu Użytkownikowi Materiałów;
  27. Materiały - Treści Cyfrowe dostarczane Użytkownikowi w zamian za zapis do Newslettera. W ramach Materiałów Sprzedawca będzie dostarczać Użytkownikowi materiały edukacyjne oraz informacje o nowościach i promocjach.
  28. nielegalne treści - Treści Użytkownika, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży Produktów , nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
  29. Operator - IdoPayments sp. z o.o. z siedzibą al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, o kapitale zakładowym: 800 000,00 złotych. Adres do doręczeń: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, określany także jako: „IdoPayments” będąca krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. z 2020 r. poz. 794 ze zm.)[dalej: „UUP”].
  30. Treści Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego - treści, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta lub PNPK w trakcie korzystania z Produktu Cyfrowego.
  31. Treści Użytkownika - informacje lub dane, które zostały wytworzone lub dostarczone przez Użytkownika podczas korzystania ze Sklepu lub Profilu, w szczególności:
    1. opinie o Produktach, Sklepie Internetowym lub Sprzedawcy;
    2. komentarze pod treściami dostępnymi w Sklepie Internetowym;
  32. Zgłaszający - osoba trzecia, w tym Użytkownik dokonujący Zgłoszenia.
  33. Zgłoszenie - przekazanie Sprzedawcy informacji, że Treści Użytkownika stanowią nielegalne treści lub naruszą Regulamin.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
    1. poczty elektronicznej na adres: sprzedaz@wwo.sklep.pl;
    2. poczty tradycyjnej na adres: Zacisze 3,95-100 Zgierz;
    3. numeru telefonu: 509869416;
  2. Sprzedawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy w celu bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: sprzedaz@wwo.sklep.pl. Punkt może służyć do bezpośredniej i szybkiej komunikacji Usługobiorców lub Użytkowników ze Sprzedawcą. Komunikacja może odbywać się w języku polskim lub angielskim.
  3. Do korzystania ze Sklepu Internetowego, konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
    1. dostęp do Internetu;
    2. standardowy, aktualny system operacyjny,
    3. standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. W przypadku, gdy dla korzystania z Produktów Cyfrowych lub Usług Elektronicznych konieczne będzie spełnienie dodatkowych warunków technicznych, innych niż wskazane w ust. 3, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta przed złożeniem zamówienia, np. poprzez zawarcie wymagań technicznych w opisie Produktu Cyfrowego lub Usługi Elektronicznej..
  5. Zawarcie Umowy sprzedaży na odległość nie może nastąpić w sposób anonimowy ani pod pseudonimem. Kupujący powinien wskazać prawdziwe i kompletne dane osobowe, aby móc zawrzeć taką Umowę.

§ 3. Usługi Elektroniczne

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Użytkownika określone Usługi Elektroniczne związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego.
  2. Podstawową Usługą Elektroniczną świadczoną na rzecz Użytkownika przez Sprzedawcę jest umożliwienie Użytkownikowi złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym, które prowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży na odległość. Złożenie zamówienia jest możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie Internetowym.
  3. Jeżeli Użytkownik zdecyduje się założyć Konto w Sklepie Internetowym, Sprzedawca będzie świadczy na rzecz Użytkownika Usługę Elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie Internetowym. W Koncie przechowywane są dane Użytkownika oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie Intermetpwym. Użytkownik loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Użytkownik jest zobowiązany zabezpieczyć dostęp do swojego konta Użytkownika przed dostępem osób nieuprawnionych, a ponadto jest zobowiązany nie udostępniać loginu i hasła żadnym osobom trzecim. Konto jest Usługą Cyfrową. Do świadczenia Usługi Elektronicznej konta będą miały zastosowanie postanowienia Regulaminu dotyczące Usług Cyfrowych. Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta, jako Usługi Cyfrowej przez zalogowanie się. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych odnośnie Konta jest zawierana na czas nieokreślony i może zostać rozwiązana przez usunięcie Konta przez Użytkownika.
  4. Sprzedawca świadczy na rzecz Użytkowników, którzy zdecydują się zapisać do Newsletteru Usługę Elektroniczną polegającą na wysyłaniu im Materiałów. Szczegółowe postanowienia dotyczące Newsletteru znajdują się w § 4.
  5. Usługi Elektroniczne są świadczone na rzecz Użytkownika nieodpłatnie.
  6. Sprzedawca informuje, że wykorzystuje kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz przekazu przez zastosowanie właściwych środków logicznych, organizacyjnych i technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez szyfrowanie SSL, stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu.
  7. Sprzedawca informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa ust. 6 powyżej korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Sprzedawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet.
  8. Z uwagi na to, że Sklep Internetowy stanowi system teleinformatyczny zarządzany przez Sprzedawcę, Sprzedawca może prowadzić prace techniczne i informatyczne, które będą miały na celu rozwój Sklepu Internetowego oraz świadczenie Usług Elektronicznych na jak najwyższym poziomie.
  9. W ramach rozwoju Sklepu Internetowego Sprzedawca może w szczególności:
    1. dodawać nowe funkcjonalności oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcjonalności w ramach Sklepu Internetowego;
    2. wprowadzić Sklep Internetowy na inny rodzaj urządzeń, np. na urządzenia przenośne;
    3. udostępnić aplikację związaną ze Sklepem Internetowym.
  10. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych z wyjątkiem umowy dotyczącej Konta i Newsletteru jest zawierana na okres korzystania z Usługi Elektronicznej przez Użytkownika i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania z Usługi Elektronicznej.

§ 4. Newsletter

  1. Zapis do Newsletteru odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do Newsletteru lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboksu podczas składania zamówienia. W zamian za dostarczanie Materiałów Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie mu Newsletteru i przekazuje Sprzedawcy swoje dawne. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą wyświetlenia potwierdzenia subskrypcji po aktywacji linku znajdującego się w wiadomości email otrzymanej od Sprzedawcy w odpowiedzi na zapis do Newsletteru.
  2. Jeżeli Użytkownik nie zamierza wyrazić zgody na przesyłanie mu Newsletteru może nabyć Materiały płacąc za nie określoną przez Sprzedawcę cenę. W celu dokonania zakupu Materiałów, w sposób o którym mowa w zdaniu poprzednim należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą.
  3. Newsletter będzie przesyłany Użytkownikowi raz w miesiącu.
  4. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletteru, klikając w przycisk służący do rezygnacji, który jest zamieszczony w każdej wiadomości przesyłanej w ramach Newsletteru. Użytkownik może także wysłać do Sprzedawcy wiadomość e-mail z prośbą o wypisanie z bazy Newsletteru. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą rezygnacji z Newsletteru.
  5. Do umowy, której przedmiot stanowi zobowiązanie Sprzedawcy do dostarczania Materiałów stosuje się postanowienia dotyczące Treści Cyfrowych. Ilekroć w postanowieniach, o których mowa w zdaniu poprzednim jest mowa o Kliencie należy rozumieć przez to Użytkownika.
  6. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych odnośnie Newsletteru jest zawierana na czas nieokreślony i może zostać rozwiązana przez aktywację przycisku „wypisz” znajdującego się w każdej wiadomości wysyłanej przez Sprzedawcę Użytkownikowi w ramach Newsletteru.

§ 5. Zamówienia

  1. Wszelkie informacje znajdujące się Sklepie Internetowym nie stanowią oferty, ale zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Produktów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia określa m.in. jakie Produkty, po jakiej cenie i w jakiej liczbie Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
  2. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
  3. W celu złożenia zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
  4. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi złożenie przez Kupującego oferty nabycia wybranych Produktów od Sprzedawcy, na warunkach określonych w formularzu zamówienia.
  5. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca, najpóźniej w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia otrzymania zamówienia, może:
    1. przyjąć ofertę złożoną przez Klienta poprzez przyjęcie zamówienia do realizacji i poinformowanie Klienta o zmianie statusu zamówienia — w takim przypadku Umowa sprzedaży na odległość zostaje zawarta z chwilą zmiany statusu zamówienia albo
    2. może nie przyjąć oferty Klienta i anulować złożone zamówienie— w takim przypadku Umowa sprzedaży na odległość nie zostaje zawarta, a Klienta są zwracane wszystkie płatności, o ile Klient ich dokonał na etapie składania zamówienia.
  6. Po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia oraz ogólnych warunków zawartej Umowy sprzedaży na odległość.
  7. W przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 3 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

§ 6. Płatność

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie są opisane na stronie Sklepu Internetowego oraz prezentowane Klientowi na etapie składania zamówienia.
  2. Jeżeli Klient wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności w celu dokonania płatności za zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 5 (słownie: pięciu) dni kalendarzowych od złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu Sprzedawca może przyjąć, że Klient zrezygnował z nabycia Produktu, i anulować złożone zamówienie.
  3. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu Internetowego są kwotami brutto.
  4. Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia Klientom rabatów, obniżek lub innych preferencji związanych z ceną według własnego wyboru, w szczególności w ramach organizowanej akcji promocyjnej. Szczegóły akcji promocyjnych określają odrębne regulaminy akcji promocyjnych. Klientowi nie przysługuje prawo żądania rabatów, obniżek lub innych preferencji, które nie wynikają z akcji promocyjnej.
  5. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Produktu Sprzedawca obok informacji o obniżonej cenie zamieszcza również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.

§ 7. Dostawa

  1. Na Elektronicznym formularzu zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy poprzez zaznaczenie dokonanego wyboru.
  2. W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Towaru przez Klienta, czego efektem będzie zwrot Towaru do Sprzedawcy - Sprzedawca może wezwać Klienta do odbioru, wyznaczając mu dodatkowy termin na odbiór Towaru – pod rygorem odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość. W przypadku bezskutecznego upływu terminu Sprzedawca będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość w terminie 30 dni kalendarzowych od bezskutecznego upływu dodatkowego terminu. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w postaci wiadomości e-mail.
  3. W sytuacji wskazanej w pkt 2, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi otrzymaną płatność za zakupiony przez Klienta Towar.
  4. Aktualnie dostępne sposoby dostawy w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://wwo.sklep.pl/pl/delivery.html.

§ 8. Realizacja zamówienia dotyczącego Towarów

  1. Realizacja zamówienia dotyczącego Produktów polega na skompletowaniu zamówionych Towarów, zapakowaniu ich w celu dostawy do Klienta oraz nadaniu przesyłki do Klienta zgodnie z wybraną przez Kupującego formą dostawy zamówienia.
  2. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). W przypadku dostawy za pośrednictwem przewoźnika Sprzedawca poinformuje Klienta o przygotowaniu Towaru do wysyłki oraz przekazaniu przesyłki przewoźnikowi. Dokładny termin dostarczenia Towaru określa przewoźnik, chyba że przewoźnik umożliwia Klientowi dokładne określenie daty i godziny dostarczenia przesyłki. Jeżeli przewoźnik udostępnia taką funkcjonalność, Sprzedawca przekaże Klientowi dane potrzebne do monitorowania transportu Towaru, w szczególności link do strony internetowej przewoźnika lub do aplikacji przewoźnika
  3. Klient jest obowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli Klient stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towarów, jest obowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, np. w postaci spisania protokołu szkody (art. 545 § 2 k.c.).
  4. Realizacja zamówienia dotyczącego Towaru nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych.

§ 9. Realizacja zamówienia dotyczącego Produktu Cyfrowego

  1. Realizacja zamówienia dotyczącego Produktu Cyfrowego polega na przekazaniu Klientowi zamówionych Treści Cyfrowych lub rozpoczęciu świadczenia Usług Cyfrowych.
  2. Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w zakresie Produktów Cyfrowych w trakcie trwania Umowy, z wyjątkiem Produktów Cyfrowych, które są dostarczane w sposób jednorazowy. Zmiany w zakresie Produktów Cyfrowych, które zostały nabyte przez Konsumenta lub PNPK, mogą być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:
    1. zmiany w Produktach Cyfrowych mogą być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn, w szczególności takich jak usunięcie usterek, dostosowanie Produktów Cyfrowych do potrzeb Kupujących, dostosowanie Produktów Cyfrowych do zmian prawnych lub decyzji sądów i organów;
    2. zmiany w Produktach Cyfrowych nie mogą wiązać się z kosztami po stronie Konsumenta lub PNPK;
    3. Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub PNPK w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie;
    4. jeżeli zmiana w Produktach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do Produktu Cyfrowego lub korzystanie z niego, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta lub PNPK z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 7 dni, na trwałym nośniku, o właściwościach i terminie wprowadzenia zmiany, a także uprawnieniach związanych z tymi zmianami;
    5. jeżeli zmiana w Produktach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Klienta do Produktu Cyfrowego lub korzystanie z niego, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może wypowiedzieć Umowę sprzedaży na odległość bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany w Produktach Cyfrowych lub poinformowania o zmianach w Produktach Cyfrowych, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Uprawnienie to nie przysługuje, gdy Sprzedawca zapewni Konsumentowi lub Przedsiębiorca indywidualny bez dodatkowych kosztów, prawo do zachowania Produktu Cyfrowego zgodnego z Umową sprzedaży na odległość w stanie niezmienionym.
  3. W przypadku naruszenia przez Klienta zasad dotyczących korzystania z Produktów Cyfrowych Sprzedawca może zablokować Klientowi dostęp do Produktów Cyfrowych.

§ 9.1. Realizacja zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowej

  1. Treści Cyfrowe będą przekazane Klientowi od razu po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość lub w terminach określonych przez Sprzedawcę.
  2. Klient, w zależności od wyboru Sprzedawcy oraz możliwości technicznych Sklepu Internetowego, może uzyskać dostęp do Treści Cyfrowych poprzez:
    1. link przesłany Klientowi przez Sprzedawcę na wskazany przez Klienta adres e-mail lub
    2. konto Użytkownika, do którego zostaną przypisane zakupione Treści Cyfrowe lub
    3. dedykowaną stronę Sklepu Internetowego, gdzie znajdują się zakupione Treści Cyfrowe.
  3. Informacje, czy dane Treści Cyfrowe mogą być pobierane przez Klienta na własny nośnik, znajdują się w opisie Treści Cyfrowych lub instrukcjach przekazanych Klientowi.
  4. Jeżeli dana Treść Cyfrowa może być pobrana przez Klienta, Sprzedawca może wprowadzić limit pobrań danej Treści Cyfrowej (np. dana Treść Cyfrowa będzie mogła być pobrana tylko 10 razy). W przypadku wprowadzenia limitu pobrań Sprzedawca wyraźnie wskazuje Klientowi, ile razy Klient może pobrać daną Treść Cyfrową w ramach zawartej Umowy sprzedaży na odległość.
  5. Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do danej Treści Cyfrowej (np. dostęp do danej Treści Cyfrowej będzie możliwy tylko przez 3 miesiące). W przypadku wprowadzenia ograniczeń czasowych Sprzedawca wyraźnie wskazuje Klientowi, przez jaki czas Klient będzie posiadał dostęp do danej Treści Cyfrowej w ramach zawartej Umowy sprzedaży na odległość.
  6. Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść Cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści Cyfrowej lub pobranie Treści Cyfrowej, zostały udostępnione Klientowi lub fizycznemu albo wirtualnemu urządzeniu, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu albo gdy Klient lub takie urządzenie uzyskali dostęp do Treści Cyfrowej.
  7. Sprzedawca dostarcza Treści Cyfrowe w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Treści Cyfrowej i nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia Treści Cyfrowej — chyba że w opisie Treści Cyfrowej zostanie wyraźnie wskazane, że Treść Cyfrowa obejmuje także Aktualizacje Treści Cyfrowych w późniejszym terminie.
  8. Z zastrzeżeniem przepisów o dozwolonym użytku, Klient może wykorzystywać Treści Cyfrowe wyłącznie na potrzeby rozwoju osobistego. Klient w żadnym przypadku nie ma prawa wykorzystywania Treści Cyfrowych w swojej działalności gospodarczej lub zawodowej, w szczególności na potrzeby sprzedaży Treści Cyfrowych pod własnym oznaczeniem, wykorzystywania ich do świadczenia usług na rzecz osób trzecich czy innych działań zarobkowych z użyciem Treści Cyfrowych.
  9. Jeżeli Klient będzie chciał wykorzystać Treści Cyfrowe w swojej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest zobowiązany zwrócić się do Sprzedawcy o udzielenie licencji na daną Treść Cyfrową poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy. W celu zawarcia takiej umowy Klient powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z Treści Cyfrowych, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę zgodnie z własną polityką licencyjną.

§ 9.2. Realizacja zamówienia dotyczącego Usługi Cyfrowej

  1. Sprzedawca świadczy Usługę Cyfrową na warunkach wskazanych w opisie Usługi Cyfrowej.
  2. Usługę Cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Klient lub fizyczne albo wirtualne urządzenie, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali dostęp do Usługi Cyfrowej.
  3. Sprzedawca świadczy Usługi Cyfrowe w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Usługi Cyfrowej i nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia Usługi Cyfrowej — chyba że w opisie Usługi Cyfrowej zostanie wyraźnie wskazane, że Usługa Cyfrowa obejmuje także Aktualizacje Usługi Cyfrowej w późniejszym terminie.

§ 10. Odstąpienie od umowy - elektroniczny formularz zwrotu

  1. Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w od niej odstąpić terminie:
    1. 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego, lub wskazaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. W przypadku, gdy Umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin na odstąpienie od Umowy o sprzedaży na odległość liczy się od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, jego partii lub części;
    2. 14 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży na odległość— w przypadku innych Umów sprzedaży na odległość niż umowa sprzedaży Towarów.
  2. Aby odstąpić od Umowy sprzedaży na odległość, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na odległość w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
  3. Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może skorzystać z wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość dotyczącej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu dalsze korzystanie z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej, w szczególności poprzez uniemożliwienie Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu dostępu do Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość dotyczącej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny zobowiązany jest zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
  6. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in.:
    1. o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
    2. których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
    6. których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    8. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    9. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    10. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

§ 11. Skutki odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość - umowę uważa się za niezawartą.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy – Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  3. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na odległość, której przedmiot stanowi Towar zwróci Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia.
  4. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny.
  5. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny celem realizacji prawa do odstąpienia - skorzysta z Elektronicznego formularza zwrotu - środki będą zwrócone wybranym sposobem i na podany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego rachunek bankowy.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta lub Przedsiębiorcy Indywidualnego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Sprzedawca może zaproponować Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli jednak Sprzedawca nie złożył takiej propozycji - Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny powinien zwrócić Towar Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży na odległość. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar, który Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny zwraca powinien wysyłać go na adres siedziby Sprzedawcy.
  8. Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Rękojmia konsumencka

§ 12. Odpowiedzialność za zgodność Produktów z Umową sprzedaży na odległość

  1. Rękojmia za wady Produktów, o jakiej mowa w przepisach kodeksu cywilnego, jest wyłączona w przypadku Umów sprzedaży na odległość, które są zawierane przez Klientów innych niż Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny.
  2. Do Umów sprzedaży na odległość, które są zawierane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego stosuje się przepisy o odpowiedzialności za zgodność Produktu z Umową sprzedaży na odległość, które są zawarte w ustawie o prawach konsumenta, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz Przedsiębiorcę indywidualnego za zgodność Produktu z Umową sprzedaży na odległość. Zgodność Produktu z Umową sprzedaży na odległość ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy;
  5. W przypadku Produktów Cyfrowych:
    1. dostarczanych jednorazowo lub w częściach — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktów Cyfrowych z Umową sprzedaży na odległość, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili;
    2. dostarczanych w sposób ciągły — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktów Cyfrowych z Umową sprzedaży na odległość, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową sprzedaży na odległość miały być dostarczane.
  6. W przypadku, gdy Sprzedawca dostarcza Produkty Cyfrowe w sposób ciągły, Produkty Cyfrowe powinny być zgodne przez czas ich dostarczania zgodnie z Umową.

RĘKOJMIA KONSUMENCKA W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ

§ 13. Wymiana lub naprawa Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży na odległość

  1. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową sprzedaży na odległość, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może żądać jego naprawy lub wymiany.
  2. Sprzedawca może:
    1. dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny żąda naprawy, lub
    2. dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny żąda wymiany,
  3. jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową sprzedaży na odległość w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  4. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić wymiany lub naprawy w celu doprowadzenia do zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość.
  5. Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie, a Sprzedawca odbiera go na swój koszt. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  6. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie, nie dłuższym niż 21 dni, od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego o braku zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorca indywidualny, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny go nabył.

§ 14. Obniżenie ceny lub odstąpienie od Umowy sprzedaży na odległość w przypadku Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży na odległość

  1. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży na odległość, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży na odległość, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany Towaru zgodnie z § 13 ust. 3;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Towar do zgodności z Umową sprzedaży na odległość;
    3. brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży na odległość;
    4. brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków, o których mowa w § 13 ust. 1;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towar do zgodności z Umową sprzedaży na odległość w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego.
  2. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży na odległość, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży na odległość pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową sprzedaży na odległość.
  3. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego do obniżeniu ceny.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny nie może odstąpić od Umowy sprzedaży na odległość, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość jest istotny.
  5. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy sprzedaży na odległość Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może odstąpić od Umowy sprzedaży na odległość jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową sprzedaży na odległość.
  6. W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorcy indywidualnemu, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

RĘKOJMIA KONSUMENCKA W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI PRODUKTU CYFROWEGO Z UMOWĄ

§ 15. Doprowadzenie Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość

  1. Jeżeli Produkt Cyfrowy jest niezgodny z Umową, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może żądać doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość.
  2. Jeżeli doprowadzenie Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość jest niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość.
  3. Sprzedawca doprowadza Produkt Cyfrowy do zgodności z Umową sprzedaży na odległość w rozsądnym czasie, nie dłuższym niż 21 dni, od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego o braku zgodności Produktu Cyfrowego z Umową sprzedaży na odległość, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK, uwzględniając jego charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywany.
  4. Koszty doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość ponosi Sprzedawca.

§ 16. Obniżenie ceny lub odstąpienie od Umowy sprzedaży na odległość w przypadku niezgodności Produktu Cyfrowego z Umową sprzedaży na odległość

  1. Jeżeli Produkt Cyfrowy jest niezgodny z Umową sprzedaży na odległość, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży na odległość, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość zgodnie z § 15 ust. 2;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość;
    3. brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową sprzedaży na odległość występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt Cyfrowy do zgodności z Umową sprzedaży na odległość;
    4. brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową sprzedaży na odległość jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży na odległość bez uprzedniego skorzystania ze środków, o których mowa w § 15 ust. 1;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową sprzedaży na odległość w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcę indywidualnego;
  2. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży na odległość, w jakiej wartość Produktu Cyfrowego niezgodnego z Umową sprzedaży na odległość pozostaje do wartości Produktu Cyfrowego zgodnego z Umową sprzedaży na odległość. Jeżeli Produkty Cyfrowe są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Produkt Cyfrowy pozostawał niezgodny z Umową sprzedaży na odległość.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu należną mu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego o obniżeniu ceny.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny nie może odstąpić od Umowy sprzedaży na odległość, jeżeli Produkt Cyfrowy jest dostarczany w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową sprzedaży na odległość jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową sprzedaży na odległość jest istotny.

§ 17. Rozliczenie z Konsumentem lub Przedsiębiorcą indywidualnym w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży na odległość

  1. W sytuacji, gdy Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą indywidualnym odstąpi od Umowy sprzedaży na odległość:
    1. w ramach uprawnień wynikających z rękojmi konsumenckiej za niezgodność Produktu Cyfrowego z Umową sprzedaży na odległość;
    2. w przypadku niedostarczenia przez Sprzedawcę Produktu Cyfrowego, pomimo wezwania ze strony Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego,
    3. w przypadku wprowadzenia zmian w Produkcie Cyfrowym, które przyznają Kupującemu prawo do odstąpienia od Umowy,
    do rozliczeń pomiędzy Stronami stosuje się postanowienia niniejszego paragrafu.
  2. Jeżeli Sprzedawca dostarczył Treść Cyfrową na nośniku materialnym, Sprzedawca może zażądać zwrotu tego nośnika najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, a Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny jest zobowiązany zwrócić nośnik niezwłocznie, nie później niż w terminie 21 dni, na koszt Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Produktowi Cyfrowemu niezgodnemu z Umową sprzedaży na odległość albo Produktowi Cyfrowemu, w odniesieniu do którego odpadł obowiązek jego dostarczenia na skutek odstąpienia od Umowy. Jednocześnie Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Produkt Cyfrowy był niezgodny z Umową sprzedaży na odległość, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny faktycznie z niego korzystał.
  4. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu należną mu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na odległość.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu należnej ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 18. Treści Użytkownika

  1. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami.
  2. Użytkownikowi zakazuje dostarczania nielegalnych treści, w tym treści bezprawnych, a także treści naruszających Regulamin, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje, a w szczególności:
    1. treści zabronionych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa;
    2. nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd;
    3. o charakterze rasistowskim;
    4. propagujących faszyzm lub inny totalitarny ustrój;
    5. promują, zachęcają lub instruujących w zakresie działań przestępczych, w tym crackingu lub precrackingu;
    6. rozpowszechniają techniki łamania kodów dostępowych lub tworzenia wirusów komputerowych nawołujących do przemocy, nienawiści lub agresji;
    7. naruszających prawa osób trzecich;
    8. naruszających dobra osobiste osób trzecich;
    9. służących do prowadzenia zabronionych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
    10. służących prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Sprzedawcy;
    11. zawierających wulgaryzmy lub inne obraźliwe treści;
    12. obrażające uczucia religijne, polityczne lub dyskryminujące;
  3. Sprzedawca nie prowadzi ogólnej weryfikacji Treści Użytkownika, w tym w szczególności przy użyciu algorytmicznego systemu do podejmowania decyzji.
  4. Sprzedawca umożliwia Zgłaszającemu dokonanie Zgłoszenia w celu weryfikacji przez Sprzedawcę czy Treści Użytkownika stanowią nielegalne treści lub naruszają Regulamin.
  5. Zgłoszenia należy dokonać na adres: sprzedaz@wwo.sklep.pl
  6. W Zgłoszeniu należy podać wszystkie następujące informacje:
    1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których Zgłaszający zarzuca, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści lub naruszające Regulamin;
    2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści lub naruszających Regulamin, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju Produktu lub Produktu Cyfrowego;
    3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail Zgłaszającego, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE;
    4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie Zgłaszającego, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  7. Jeżeli w Zgłoszeniu został podany adres elektroniczny, Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu Zgłoszenia potwierdzi Zgłaszającemu otrzymanie Zgłoszenia – drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera błędy, Sprzedawca może zwrócić się do Zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie Zgłoszenia. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie błędu w terminie 14 dni od dnia wezwania skutkować będzie nierozpoznaniem Zgłoszenia.
  8. Sprzedawca rozpatrzy Zgłoszenie bez zbędnej zwłoki, przy czym nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletnego i prawidłowego Zgłoszenia.
  9. Sprzedawca rozpatruje Zgłoszenie w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności.
  10. Sprzedawca może w celu rozpatrzenia Zgłoszenia żądać od zgłaszającego dodatkowych informacji lub dokumentów np. potwierdzających posiadanie praw, które potencjalnie naruszają Treści Użytkownika.
  11. Na potrzeby rozpatrywania Zgłoszeń i podejmowania decyzji Sprzedawca nie korzysta ze zautomatyzowanych narzędzi (decyzję podejmuje człowiek).
  12. W trakcie weryfikacji Zgłoszenia Sprzedawca może ograniczyć widoczność Treści Użytkownika w sposób określony w ust. 16 pkt. a).
  13. Niezwłocznie po rozpatrzeniu Zgłoszenia Sprzedawca powiadamia Zgłaszającego o podjętej decyzji i jej uzasadnieniu wraz z informacją o możliwości odwołania od podjętej decyzji.
  14. Jeżeli na skutek rozpatrzenia Zgłoszenia Sprzedawca uzna w decyzji, o której mowa w ust. 15, że Treści Użytkownika stanowią nielegalne treści lub naruszają Regulamin dobre obyczaje bądź zasady współżycia społecznego, Sprzedawca może:
    1. ograniczyć ich widoczność przez ich usunięcie, ograniczenie dostępu do nich, depozycjonować lub;
    2. zawiesić korzystanie z określonych funkcjonalności lub zawiesić lub zakończyć świadczenie Usług Elektronicznych w całości lub w części. ;
  15. W przypadku, o którym mowa w ust. 16 Usługodawca powiadamia o podjętej decyzji Użytkownika, którego Treści Użytkownika były przedmiotem Zgłoszenia i jej uzasadnieniu wraz z informacją o możliwości odwołania od podjętej decyzji.
  16. Jeżeli na skutek rozpatrzenia Zgłoszenia Sprzedawca uzna w decyzji, o której mowa w ust. 15, że Treści Użytkownika nie stanowią nielegalnych treści ani nie naruszają Regulaminu, zasad współżycia społecznego lub dobrych obyczajów – Sprzedawca pozostawia Treści Użytkownika. W takim wypadku Usługodawca nie ma obowiązku informować Użytkownika, którego Treści Użytkownika były przedmiotem Zgłoszenia o podjętej decyzji.
  17. W przypadku gdy Treści Użytkownika zostały zablokowane na okres weryfikacji, a w skutek weryfikacji ustalono, że nie stanowią nielegalnych treści ani nie naruszają Regulaminu, dobrych obyczajów lub zasad współżycia społecznego Sprzedawca niezwłocznie przywróci dostęp do Treści Użytkownika oraz powiadomi zgłaszającego o treści decyzji.
  18. Jeżeli Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawy dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, Sprzedawca natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat, w tym dane Użytkownika.
  19. Zasady wynikające z ust. 1 będą miały odpowiednie zastosowanie w sytuacji gdy właściwe służby lub organy zwrócą się do Sprzedawcy o udostępnienie danych Użytkownika, w szczególności na potrzeby prowadzonych postępowań karnych.

§ 19. Procedura odwoławcza

  1. Jeżeli:
    1. Sprzedawca nie podjął działań, o których mowa w § 18 ust. 15 odnośnie Treści Użytkownika pomimo dokonanego Zgłoszenia;
    2. Sprzedawca podjął działania, o których mowa w § 18 ust. 15 odnośnie Treści Użytkownika niezgodnie z Regulaminem;
  2. Użytkownik, którego Treści Użytkownika zostały wskazane w Zgłoszeniu lub Zgłaszający mogą wnieść odwołanie.
  3. Każda decyzja Sprzedawcy związana z Treściami Użytkownika musi zwierać uzasadnienie umożliwiające złożenie odwołania, za wyjątkiem sytuacji gdy Sprzedawca otrzymał nakaz dotyczący Treści Użytkownika od odpowiednich służb lub organu.
  4. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w Akcie o Usługach Cyfrowych i zawierać następujące informacje:
    1. wskazanie, które z działań określonych w § 18 ust. 15 obejmuje decyzja oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
    2. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie Zgłoszenia czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
    3. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
    4. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;
    5. jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji Regulaminem, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane Treści Użytkownika za niezgodne z tą podstawą;
    6. jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących mu możliwości odwołania się od decyzji.
  5. Odwołanie należy wnieść:
    1. na adres elektroniczny: sprzedaz@wwo.sklep.pl
    2. listem poleconym na adres siedziby Usługodawcy wskazany wyżej.
  6. W odwołaniu należy wskazać:
    1. imię i nazwisko;
    2. dane kontaktowe;
    3. szczegółowe uzasadnienie przyczyn, dla których w opinii odwołującego decyzja Sprzedawcy była nieprawidłowa i powinna zostać zmieniona.
    4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania na podany przez odwołującego adres elektroniczny.
  7. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
  8. Odwołania nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany. Weryfikacji zasadności blokady lub usunięcia Treści Użytkownika będzie dokonywać Sprzedawca.

§ 20. Zwrot Treści Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego

  1. Po odstąpieniu od Umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca nie może wykorzystywać Treści Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, z wyjątkiem Treści Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, które:
    1. są użyteczne wyłącznie w związku z Produktem Cyfrowym;
    2. dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego w trakcie korzystania z Produktu Cyfrowego;
    3. zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;
    4. zostały wytworzone wspólnie z innymi Konsumentami lub Przedsiębiorcy indywidualnego, którzy nadal mogą z nich korzystać.
  2. Na żądanie Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego Sprzedawca udostępni takiemu Klientowi, na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, Treści Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, które zostały wytworzone lub dostarczone w trakcie korzystania z Produktu Cyfrowego. Obowiązek ten nie dotyczy zwrotu Treści Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, o których mowa w ust. 1 pkt a)-c).

§ 21. Reklamacja

  1. Każdemu Klientowi oraz Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w kwestiach związanych z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego lub Umową o sprzedaży na odległość:
  2. Reklamację można złożyć w jeden z następujących sposobów:
    1. za pośrednictwem Elektronicznego formularza reklamacyjnego;
    2. w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego lub poprzez e-mail na adres sprzedaz@wwo.sklep.pl.
  3. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  4. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Do Umowy sprzedaży na odległość ani Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych zawartej między Sprzedawcą, a Przedsiębiorcą nie będą miały zastosowania postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego.
  5. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu Cyfrowego zgodnie z Umową sprzedaży na odległość, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może złożyć reklamację, w której wezwie Sprzedawcę do dostarczenia Produktu Cyfrowego. Jeżeli pomimo tego wezwania Sprzedawca nie dostarczy Produktu Cyfrowego niezwłocznie lub w dodatkowym terminie umówionym pomiędzy Stronami, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może odstąpić od Umowy sprzedaży na odległość. Kupujący może odstąpić od Umowy bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Produktu Cyfrowego, gdy:
    1. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności będzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Produktu Cyfrowego;
    2. Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy sprzedaży na odległość wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu Cyfrowego miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie dostarczył go w tym terminie.

§ 22. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma między innymi możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej Umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  2. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 23. Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Klienta i Użytkownika jest Sprzedawca.
  • Sklep wykorzystuje technologię plików cookies.
  • Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://wwo.sklep.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html.

    § 24. Opinie

    1. Opinię dotyczącą obsługi zamówienia lub opinię dotyczącą Produktu można umieścić podczas wizyty w Sklepie Internetowym poprzez kliknięcie w interfejs umieszczony przy Produkcie albo poprzez kliknięcie w link umieszczony w wiadomości e-mail. Dodanie Opinii jest dobrowolne i nieodpłatne. W ramach jednego zamówienia - Klient ma możliwość wyłącznie jednokrotnego dodania ww Opinii.
    2. W ramach ww. Opinii Klient może przyznać ocenę w formie gwiazdek od 1 do 5 oraz dodać wypowiedź słowną limitowaną do 65535 znaków słownych.
    3. Oceny są przechowywane i prezentowane publicznie na stronie Sklepu Internetowego, a także na stronach internetowych https://zaufaneopinie.idosell.com oraz https://trustedreviews.idosell.com.
    4. Sprzedawca weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail, który został użyty w procesie zakupowym danego Produktu. Opinia, która umieszcza jest przez osobę posługującą się e-mailem, który został użyty w procesie zakupowym - oznacza jest na stronie Sklepu Internetowego komentarzem "opinia potwierdzona zakupem". Każda inna Opinia oznaczana jest jako "opinia niepotwierdzona zakupem".
    5. Sprzedający nie zmienia Opinii w zakresie treści ani przyznanych gwiazdek.
    6. Klient wyłącznie i samodzielnie ponosi odpowiedzialność za wypowiedź poczynioną w ramach Opinii. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia Opinii na zasadach wynikających z przepisów prawa i niniejszego Regulaminu.
    7. Klient zobowiązuje się nie umieszczać treści, które zawierają linki do zewnętrznych serwisów internetowych, mających charakter promocyjny lub reklamowy lub zawierających dane osobowe osób trzecich.
    8. Na wyraźną prośbę Klienta treść Opinii może zostać ukryta dla innych użytkowników Sklepu Internetowego, ale przyznana ocena w formie gwiazdek wliczana jest w ogólną ocenę Sklepu Internetowego i Produktu.

    § 25. Własność intelektualna

    1. Klient zamieszczając w Sklepie internetowym Opinie, które stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych - udziela Sprzedającemu niewyłącznej i nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie licencji do korzystania przez Sprzedającego z tych utworów, wraz z prawem do udzielenia sublicencji, która obejmuje publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet). Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacyjnych znanych w chwili jej udzielania, w szczególności do następujących pól eksploatacji:
      1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu dowolną techniką - w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową tj. przy użyciu jakichkolwiek technik na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym lub wizualnym, w szczególności na dyskach audiowizualnych, płytach CD, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej, w tym internetowych oraz powiązanych serwisach on-line oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, reklamie, zwielokrotniania zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
      2. wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu z możliwością dokonania modyfikacji wynikającej z istoty danego medium internetowego - we wszystkich wydawnictwach, w szczególności internetowych, cyfrowych, w biuletynach i informacjach, samodzielnie bądź w połączeniu z innymi utworami bądź fragmentami utworów; wykorzystywanie w całości lub fragmencie w celu promocji i reklamy, w szczególności w formie reklamy audiowizualnych, audio, medialnych.
      3. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy,
      4. w zakresie rozpowszechnia utworu w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
      5. wykorzystanie utworów dla celów promocyjnych i marketingowych;
    2. Usunięcie przez Klienta Konta lub Opinii nie ma wpływu na obowiązywanie powyższej licencji.

    § 26. Postanowienia końcowe

    1. Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2025r.
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie Internetowym bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kluenta, w tym w szczególności warunków Umów sprzedaży na odległość zawartych przed dokonaniem zmiany.
    3. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn w szczególności z powodu:
      1. konieczności dostosowania Regulaminu do zmiany przepisów prawa, zaleceń, interpretacji lub wytycznych właściwych sądów lub organów;
      2. wydania orzeczenia przez właściwy sąd powszechny lub wydania decyzji przez właściwy organ mogących mieć wpływ na prawa lub obowiązki Sprzedawcy lub Kupującego;
      3. zmian redakcyjnych;
      4. konieczności spełnienia przez Sprzedawcę obowiązku prawnego.
    4. Zmieniony Regulamin zostanie opublikowany w Sklepie Internetowym pod adresem https://wwo.sklep.pl/pl/terms.html W każdej wersji Regulaminu została zamieszczona informacja od kiedy obowiązuje.
    5. Ponadto Sprzedawca powiadomi Klienta o planowanej zmianie Regulaminu na wskazany przez niego adres elektroniczny (emial).
    6. Zmieniony Regulamin zacznie obowiązywać w terminie w dacie wskazanej w powiadomieniu, jednak nie wcześniej niż 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od daty powiadomienia Klienta, chyba że skrócenie terminu będzie konieczne z uwagi na bezwzględnie obowiązujące przepisy lub obowiązki obciążające Sprzedawcę na podstawie orzeczenia sądu powszechnego lub decyzji organu.
    7. W przypadku gdy zmiana Regulaminu prowadzi do istotnych zmian warunków korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym istotnie wpływa na prawa i obowiązki Klienta, Klient będzie uprawniony do rozwiązania Umowy sprzedaży na odległość o charakterze ciągłym do czasu planowanego wejścia w życie zmian Regulaminu.
    8. Ilekroć w postanowieniach niniejszego paragrafu jest mowa o:
      1. Kliencie – należy rozumieć odpowiednio Użytkownika;
      2. Umowie sprzedaży na odległość – należy rozumieć Umowę o świadczenie Usług Elektronicznych.
    9. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.
  • pixel